Informations générales
Nom à intégrer au logo
The World Travel Directory
Slogan à ajouter au logo
Description de la société et de son public cible
It's a Travel Directory (listing) of ALL Travel Suppliers/companies and their Sales Reps - for all destinations/countries of the World PLUS a listing within that Travel Supplier listing of who their Sales Reps are and their contact info.
The initial audience are American Travel Advisors (85% women average age 45 years and 15% men avg. age 50 ) and American Travel Supplier Sales Reps (55% men avg. age 40 yrs. and 45% women avg. age 40) AND eventually the American Traveling Consumers of the World.
Secteur d'activité
Tourisme
Style graphique
Couleurs à explorer



D'autres exigences de couleur
a Bora Bora type blue green ocean color and for the font color: a dark navy with a little dark green for the font color (like the bottom far right color squares of both the blue and the green color charts that I checked above in the brief) in an Aparajita font for: The World Travel Directory
Caractéristiques
Inspiration de design
Contenu
Détails de la carte de visite
A foldable business card with 4 spots of available info. On the front -- which will turn like a page of a book to the left -- just the logo encompassing most of the space with room for changeable tag lines below it.
Behind the front (page) after opening like a book -- to the 2nd page - room for a QR code of our website, written website and social media logos/links and or with room for a line of verbiage at the top and bottom. Third page: verbiage of key points of who we are and what we offer etc.
The 4th or back page of the card will have all the contact info: Name, title, phone and email address.
Références
Images d'archive
Le client a autorisé l'utilisation d'images d'archive pour ce concours.
Les images stock sont des photos et des fichiers vectoriels sous licence. Veuillez déclarer les images stock quand vous soumettez des designs pour les clients puissent payer les licences.
Pièces jointes
Autres notes
Fichiers livrables
1 x Logo
Gagnant du concours
1 x Carte de visite
Fichiers finaux
Si vous utilisez des polices qui nécessitent une licence, vérifiez auprès du client qu'il est d'accord. Pour des raisons de licences, il est mieux de fournir au client les informations sur comment acquérir la police plutôt que de fournir les fichiers actuels.
Le texte des logos doit être converti en vecteurs.
How it pops out at you so clearly readable - not the dark colors necessarily