- Accueil
- Logo
- concours de Logo
- Südamerikanisches Lebensgefühl in Deutscher Qualität:"Ama la Vida" Ecuador Kaffee aus Köln Ehrenfeld
flor.natascha a obtenu son nouveau logo en lançant un concours :
Südamerikanisches Lebensgefühl in Deutscher Qualität:"Ama la Vida" Ecuador Kaffee aus Köln Ehrenfeld
Consultez le concours de flor.natascha de Logo…
Tout a commencé par un brief créatif.
Un guide rapide et interactif permet aux designers de comprendre le style recherché et ce dont le client a besoin pour son design.
Des designers du monde entier proposent des designs épatants
propositions de design
Vous recevez de nombreux concepts de designers expérimentés dans le monde entier.
designer graphistes
Travaillez avec des designers de Logo talentueux et professionnels pour concrétiser vos idées.
gagnant
Choisissez votre design préféré (ou choisissez en deux ! ou trois !). Le design sera pour vous.
flor.natascha a collaboré avec des designers pour développer ses idées.
Notez les designs
Quand vous recevez des propositions de design, vous pouvez les noter pour faire savoir aux designers ce que vous recherchez.
Laissez des commentaires
99designs offre des outils de collaborations efficaces pour vous permettre d'expliquer vos idées de manière précise
Le client a ensuite choisi un gagnant
Commentaire client
Exceeded my expectations! Was very easy to work with and responsive, and I was really pleased with how they injected their own ideas into the prompts/guidance I game. Would absolutely choose to work with them again!
jacl0En cours de route, de belles rencontres avec des designers ont eu lieu
Les concours sont une manière ludique et interactive d'obtenir un design.
Concours récemment terminés :
Attractive logo for our newly opened restaurant
Dojo is a place where unique Japanese fusion cuisine meets a hangout place for people who share the passion of speed bik
entries
designers
Expo booth design to attract new customers
We are a trading company of frozen seafood products. We are exhibiting at Seafood Expo Global in Barcelona in April and
entries
designers
Masculine instant coffee
We sell instant coffee with a supplement that helps boost testosterone and muscle mass
entries
designers
Package Design Taste with Purpose Grass Fed Beef
Target Persona 1: The Eco-Conscious Family Demographics: Dual-income professional couple with young children (aged 5-12
entries
designers
Child of Miro - I want to love your idea
HeartCompass Roasts Coffee The target market is coffee drinkers who love themselves and want to nurture their spirit
entries
designers
Logo pour une ferme pédagogique avec beaucoup de diversification
Ferme familiale sur 4 générations : Activité : Accueil de classes scolaires, anniversaires à la ferme, 3 gîtes insolite
entries
designers
Boston Hockey Group
We are a girls hockey program who runs several age groups. Our target audience is youth female athletes from the U14-U1
entries
designers
Design a logo for our video production agency
We are a video production company in Orlando, Florida. We create business videos for successful businesses, nonprofits,
entries
designers
Circle surround large 2. Small c, large A. The 2A slightly more pronounced than the c
My target audience is going to be men (with women but lesser so) from ages 18 to 80 years old. Outdoor men and women th
entries
designers
Create a modern, clean, classy logo for a boutique financial firm who serves lawyers & professionals
Small financial planning firm. Target audience is sophisticated professionals - millenial age, and pre-retirees age 50+.
entries
designers
Logo Finanzdienstleister
Finanzberatung für Immobilien, Investments, Versicherungen, Absicherung, Vorsorge
entries
designers
MDF board company
Providing professional solutions for decorative building material manufacturing clients(Finished MDF 、edgebanding)Europe
entries
designers